בעל עסק: כך תשיג שליטה מלאה בהוצאות הדלק
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תRoni Weisberg

בעל עסק: כך תשיג שליטה מלאה בהוצאות הדלק

עודכן: 9 בנוב׳ 2020


דלקן אוניברסלי לשליטה מלאה בהוצאות הדלק

בעלי עסקים מכירים היטב את הטרחה הרבה במעקב וניהול הוצאות הדלק שלהם. במקום להתמודד עם ערימות של קבלות תדלוק בסוף כל חודש, ישנו פתרון פשוט שמאפשר שליטה מלאה בהוצאות הדלק, חוסך כסף ומשפר את זמן ונוחות התדלוק.


הדלקן הינו התקן ממוחשב, המאפשר תדלוק אוטומטי, ללא צורך במזומנים או בכרטיסי אשראי בכל תחנות סונול ברחבי הארץ. הדלקן מאפשר לנהגים לתדלק באופן עצמאי, מהיר ומוזל, גם מחוץ לשעות פעילות התחנות ומאפשר לבעלי העסקים להנות מפתרון מקיף ושליטה מלאה בהוצאות התדלוק.

כל עסקאות התדלוק מרוכזות על גבי חשבונית מס אחת חודשית, ונשלחות לבעל העסק בדואר או במייל אחת לחודש. בכך נחסכת הרדיפה האין סופית אחר חשבוניות תדלוק בודדות של כל רכב ונמנע הפסד כספי, שנובע מחשבוניות שאבדו. ניתן גם לעקוב בכל רגע אחר התדלוקים וההוצאות של כל רכבי העסק באמצעות מערכת ONLINE ולהימנע מ "הפתעות" בסוף החודש.


באמצעות הדלקן מקבל בעל העסק מחיר אטרקטיבי ואחיד בכל רחבי הארץ. פריסה של כ-230 תחנות סונול ברמה ארצית מאפשרת תדלוק מהיר, נוח וזול ללא בזבוז זמן בחיפוש אחר התחנה הזולה בסביבה. הדלקים של סונול – "גולד 95" ו "גולדיזל" (הבנזין והסולר) עומדים בתקנים האירופאיים המחמירים ביותר, מצמצמים פליטת מזהמים ושומרים על ניקיון המנוע. הדלקן גם מונע תדלוק בסוג מוצר שגוי ובכך חוסך נזקים מיותרים לרכב ועיכובים בלוחות הזמנים.


התקנת דלקן אוניברסלי מאפשרת תידלוק בתחנות של חברות דלק נוספות, לגמישות ונוחות מירבים. לקוחות כל חברות הדלק יכולים לתדלק במקביל גם בחברת "סונול" ולהנות מהיתרונות הברורים של חברת סונול על מתחרותיה, כגון שירות איכותי ויחס אישי, חיסכון בעלויות, סיכון נמוך ועוד.

בנוסף, עסקאות הדלקן עוברות דרך מסלקת סונול ולא מכבידות על האובליגו של החברה בבנק ובכך מהווה למעשה מסגרת אשראי נוספת – חוץ בנקאית. על פי הצורך (ובהתאם לשיקול חברת סונול) נפתחת עבורך מסגרת אשראי שמאפשרת לך לתדלק כל החודש ולשלם לאחר מכן על פי תנאי האשראי שאושרו על יד וועדת האשראי בחב' סונול.


חברת ריחן תדלוק בע"מ, משווק מורשה דלקן סונול, מעניקה לבעלי עסקים שירות ברמת VIP – כל בעל עסק מקבל טיפול מיוחד ואישי ממנהל תיק לקוחות עסקיים שמבין את צרכיו ודואג להם אישית החל מפתרון לשאלות דרך הצורך להוסיף או להוריד דלקנים, עדכון הנחות במידת הצורך ועוד.


164 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

צור קשר

bottom of page